joi, 28 aprilie 2016

Capitolul 10


  
         Incep sa ma plimb cu David pe o alee veche,totul era atat de frumos si linistitor.Unele femei isi intindeau rufele in balcon,altele stateau la usa blocului si vorbeau.O parte din barbati stateau la terasa si discutau despre meciul disputat aseara de echipele lor favorite,iar cealalta parte isi spalau sau reparau masinileCopii inca aveau puritatea copilariei de altadata,si se jucau,fara nici o grija care sa le macine sufletul si mintea.Totul imi aducea aminte de frumusetea vremurilor de altadata.Atunci cand persoanele din jur erau mai bune,nu era atata lacomie,invidie si rautate.Vremuri in care multi credeau in Dumnezeu.In timp ce eu priveam in jur David imi spune ,,Sunt multi oameni rai dar sunt si oameni buni'',din pacate m-am simtit nevoita sa il contrazic ,,Majoritatea sunt rai'',la care David ,,Nu trebuie sa gandesti atat de dur.Fetita aia pe care ai intalnit-o,cea cu linguritele,ti-a aratat ceva,ti-a spus ceva.''Eu ,,da dar....'',David ma intrerupe si imi spune ,,Acea fetita esti de fapt tu,mai bine zis asa erai tu.Viata te-a schimbat.Intamplarile multi dintre oameni din jurul tau,te-au facut sa te schimbi,sunt sigur ca tu nu ai vrut.Pana la urma cine vrea sa isi piarda puritatea?La fel poate fi si in cazul altor persoane.Apropo de alte persoane.Da-mi voie sa iti prezint cateva persoane.''Ajunsesem intr-un parc,un parc superb cu o fantana arteziana desprinsa parca din povesti.Exact langa ea erau opt oameni.David  i-a prezentat ca fiind oameni ,care vor avea un rol foarte important in viata mea.Irene,Edena.Teodora,Rhea,Cami,Relu,Dragomir si Cezar.Pot spune cu mana pe suflet,e putin spus ,ca au un rol important in viata mea,pot spune ca ei mi-au ajutat inima sa imi bata in momentul in care eu nu am mai vrut sa o fac sa bata.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu